Bestilling og betaling
Hvordan finder jeg det rette produkt for mig?

Hjælp til at vælge det rigtige produkt

Vores kunder hjælper hinanden ved at anmelde produkterne i shoppen. Ved hvert produkt har du, helt anonymt, mulighed for at fortælle andre om dine oplevelse med produktet. Ved hjælp af stjerner og en beskrivelse kan du på få minutter læse eller fortælle andre, hvad der er godt og mindre godt ved et produkt.

Er du i tvivl om hvilket produkt, der er det rigtige for dig? Kontakt os her.

Hvordan ændrer jeg min bestilling?

Ændring af ordre

Har du ændringer eller spørgsmål til din ordre, skal du hurtigst muligt kontakte os. Vil vil gøre alt for at hjælpe dig.

Se Hvordan annullerer jeg mit køb? for information om annullering af ordrer.

Hvordan betaler jeg for min ordre?

Betalingsmuligheder

Betalingskort

Hos Sinful kan du betale med følgende betalingskort: Dankort/eDankort, VISA/Dankort, VISA, Mastercard, JCB, VISA Elektron samt PayPal og VIABILL.

Vi hæver først beløbet fra dit betalingskort, når din ordre afsendes. Når hævningen finder sted, vil du pr. mail modtage en kvittering for betalingen.

Du betaler ikke kortgebyr eller andre gebyrer, når du handler hos os.

Godkendelse med MitID pr. 31 oktober 2022:

Pr. 31 oktober 2022 skal alle kortbetalinger godkendes med MitID i stedet for NemID som tidligere. Du vil blive bedt om at taste dit bruger-ID og derefter godkende købet via din MitID app. Herefter vil dit køb gå igennem og dit ordrenummer vil komme frem på skærmen.

Hvis du ikke har MitID, eller oplever problemer med at få godkendelsen til at virke kan du betale med Mobilepay som alternativ. Her er der ingen MitID godkendelse påkrævet.

Du er velkommen at ringe til vores Customer Care, men vi har desværre ikke mulighed for at give teknisk vejledning omkring MitID, men henviser til din bank.


MobilePay

Du har også mulighed for at betale via MobilePay. Følg blot instruktionerne på skærmen.


E-mærket

Sinful er e-mærket, hvilket betyder, at du kan stole på os. E-mærket har godkendt vores handelsbetingelser, foretager testkøb og sikrer sig, at vi lever op til de strenge krav for din sikkerhed, når du shopper hos os.


EAN-faktura

Alle offentlige virksomheder har mulighed for at betale via EAN. Ønsker du at betale via EAN-faktura, skal du kontakte os.


Brug af cookies

Vi bruger bl.a. cookies til at give dig en bedre købsoplevelse, og vi er forpligtet til at sørge for, at dine oplysninger er sikret. Læs mere om vores brug af cookies her.

Hvad står der på mit kontoudtog?

Diskret kontoudtog

For os er det vigtigt, at du kan føle dig tryg ved hele vores ordreproces, og at du kan stole på, vi udviser diskretion fra start til slut. Derfor vil der naturligvis ikke stå Sinful på dit kontoudtog. Transaktionens titel på dit kontoudtog vil være:

Kontoudtog

Menu

Kontakt kundeservice

+45 70 77 70 70

service@sinful.dk