Sådan returnerer du et produkt
Hos os kan du returnere dine uåbnede pakker eller enkelte ubrugte produkter i op til 365 dage.
Returnér hele din ordre eller en enkelt vare
Du kan returnere varen/varerne til os på følgende måder:
- Nægte modtagelse af pakken, hvis pakken bliver sendt til din hjemmeadresse*.
- Undlade at hente pakken hos udleveringsstedet, hvorefter pakken automatisk returneres til os*.
- Selv sende de/den ubrugte vare(r) retur til os inden udløbet af din 14 dages standard fortrydelsesret, eller inden 365 dage fra den dato, hvor du afgav din ordre. Når du sender varer retur, hæfter du selv for omkostningerne, det er dog muligt at købe en returlabel igennem os, se mere information nedenfor
*Hvis du nægter modtagelse eller undlader at hente din pakke i den valgte pakkeboks, antager vi, at du har fortrudt dit køb. Vi vil fratrække returomkostningerne i forbindelse med tilbagebetaling af din ordresum. Returomkostningerne er 35 DKK. Ønsker du ikke dette, er du velkommen til at afhente din pakke og returnere den på egen hånd.
Sådan sender du en vare retur til Sinful
Du kan returnere et køb, når varen er ubrugt og uåbnet. Vær opmærksom på at varens originalemballage skal være intakt. Såfremt denne er skadet ved modtagelse, er det vigtigt at du kontakter Sinful inden en eventuel returnering.
Når du gør brug af din returret for hele eller dele af dit køb, skal du gøre følgende:
- Udfyld retursedlen og print som du finder her, og vedlæg den i pakken (eller lave en håndskrevet version).
- Købe en returlabel for 35 kr. lige her. Husk at du skal få en kvittering for indlevering af pakken, da det er dit bevis for at pakken er sendt.
- Ønsker du ikke at købe en returlabel igennem os, kan du selv sende varen til
Mcompany ApS, Axel Kiers Vej 3, 8270 Højbjerg.
- Du modtager ikke information når vi har modtaget pakken, men hvis du har købt en returlabel igennem os kan du følge din forsendelse hele vejen. Når din pakke er modtaget behandles din returnering i løbet af 1-2 uger- du modtager en mail fra os når den er behandlet.
- Du bærer risikoen for varens stand, indtil vi modtager den retur på vores adresse. Derfor bør du sørge for at pakke varen forsvarligt.
- Du hæfter selv for omkostningerne ved varens returforsendelse.
Bemærk! Sinful modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Vi modtager kun pakker, som er sendt med omdeling til vores adresse, og du hæfter selv for returforsendelsen. Vi anbefaler ikke at du sender retur med DAO, da de ikke leverer til erhvervsadresser.
Returnering via vores pakkeskab i Højbjerg ved Aarhus
Du har også mulighed for at returnere via vores pakkeskab, som er tilgængeligt 24 timer i døgnet på adressen Axel Kiers Vej 3, 8270 Højbjerg (På bagsiden af bygningen). Husk at medbringe dit ordrenummer.
Sådan gør du:
-Print og udfyld vores returseddel, som du finder her eller lave en håndskrevet version) og vedlæg den i pakken.
-Vær opmærksom på at varen skal pakkes forsvarligt ind, brug evt samme kasse som du fik den leveret i.
Når du står ved pakkeboksen:
-Vælg “Aflevering”
Har du brug for en pakke i Comfort Zone klik i boksen for dette.
-Tryk “Fortsæt”
-Har du hentet pakken via pakkeboksen kan du nu scanne stregkoden fra kassen
-Er den leveret til dig på anden vis, så tast dit ordrenummer.
-Tryk “Fortsæt”
-Vælg nu størrelsen for på den pakke du ønsker at aflevere -Herefter vises hvilken låge som åbner sig.
-Placer pakken, og luk lågen
-Gå tilbage til skærmen og “Godkend Aflevering”
Har du brug for at ændre størrelsen eller åbne lågen igen, er dette også muligt inden du godkender.
-Tryk “Afslut”
Din pakke vil nu blive behandlet i vores returafdelingen indenfor ca. 5 hverdage. Du vil modtage en mail så snart den er behandlet.
Tilbagebetaling
Ved brug af din fortrydelsesret på 14 dage på uåbnede eller ubrugte varer, sker tilbagebetalingen senest 14 dage efter, at vi har modtaget din besked om, at du ønsker at annullere købet, eller senest 14 dage efter vi har modtaget varen retur.
Ved brug af din returret hos Sinful på 365 dage sker tilbagebetaling, når vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at returretten kan udnyttes.
Se mere om tilbagebetaling her.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Reklamationsfrist
Når du handler med sælgere i EU, har du altid minimum 2 års reklamationsret. Dette gælder naturligvis også hos Sinful. Det vil sige, at du har 2 år fra modtagelse af en vare til at reklamere over eventuelle fejl/mangler.
Du skal dog hurtigst muligt, og senest 2 måneder efter du har opdaget en fejl/mangel ved en vare, oplyse os om, at du gerne vil reklamere over varen.
I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerklagenævnets afgørelse.
Sådan gør du, hvis du vil reklamere over dit køb
Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten, skal du gøre følgende:
- Først skal du rette henvendelse til kundeservice på service@sinful.dk.
- Herefter informerer vi dig om den videre proces.